נותנים בחזרה עם כל רכישה: ההתחייבות שלנו לתרומה לחברה

זמן קריאה משוער: 4 דקות. 
בעידן הצרכנות המואצת בו אנו חיים היום, לעיתים קל לשכוח מההשפעות הרחבות יותר של רכישה שלנו ובמה היא מסייעת. בנוסף לכך שקניית מוצר חדש היא מקור להנאה והתחדשות, אנחנו מאמינים שכל רכישה היא חלק ביצירת שינוי גדול יותר. 
אנחנו גאים לאמר שבכל רכישה אצלנו באתר, אתם לא רק רוכשים מוצר שיהפוך את החללים החשובים לכם ביותר לנעימים ויפים יותר - אלא גם מסייעים לנו לתרום בחזרה לחברה! 
החל משנת 2022 אודמלו ישראל תורמת לפחות 10% מרווחי החנות (מעשר כספים) לעמותות וארגונים שפועלים למען האחר בחברה הישראלית. 

העמותות והמטרות שאנחנו תומכים בהן

אודמלו ישראל היא לא רק חנות למכירת מוצרים מיוחדים, אלא תנועה שמטרתה לעשות טוב יותר בזכות כל רכישה שלכם. 
בכל חודש אנחנו תומכים בפועלן של עמותות נפלאות מכל הסוגים שלכולן מטרה אחת משותפת: הפיכת החברה הישראלית לטובה יותר, נעימה יותר, מאוזנת ומלוכדת יותר. החל מעמותות סיוע בדרכים, דרך קרנות מחקר, ועד סיוע לשורדי שואה.

איך הרכישה שלכם עוזרת?

זה שילוב פשוט של מתמטיקה ורצון טוב. מכל מכירה בחנות שלנו, 10% מהרווחים נתרמים לעשיית טוב. במילים פשוטות: מנורה או פסל עיצוב יפה שרכשתם אצלנו לא רק הפך את הבית שלכם למואר יותר, אלא גם האיר למישהו אחר את היום וסייע לו❤️

לקוחות מספרים בנושא

התרגשנו מאוד שבאחת משיחות הטלפון עם לקוח שלנו, הוא אמר את המילים הבאות: "עצם הידיעה שהרכישה שלי עשתה שינוי ולו הקטן ביותר, הפכה את כל חווית הרכישה שלי מעניין אישי ופרטי - למשמעותי ומלא בתחושה טובה. כל פעם שאני מסתכל על המנורה שקניתי אני מרגיש שחלק ממנה סייע לאחר, וזה מדהים בעיניי". 

התמונה הגדולה

בעוד שההשפעה המיידית של המאמצים המשולבים שלכם ושלנו עושה טוב על הלב, ההשפעות ארוכות הטווח הן אפילו עמוקות יותר. כל רכישה לא מסייעת רק בתמיכה כספית. מדובר בהעצמת האחר, חינוך ויצירת שינוי מתמשך לאלו שצריכים את זה. מדובר בהפיכת המדינה שלנו למקום טוב יותר, מכירה אחת בכל פעם.

לסיכום

באודמלו ישראל אנחנו מאמינים שעסקים ונתינה לחברה הם אינם דברים סותרים, אלא כאלו שהולכים יד ביד מתוך נדיבות ורצון טוב. אנחנו מאמינים שדברים טובים קורים לאט, ושכל צעד ותרומה קטנה בדרך לשם - הם בעלי משמעות ענקית. 

הצטרפו אלינו למסע הזה, וביחד נגרום לכל רכישה להיות משמעותית ועמוקה. 

יש לכם הצעות לתרומה לעמותה מסוימת? הגיבו לנו כאן למטה - אנחנו נשמח לשמוע ובאמצעותכם להכיר ולסייע ליותר אירגונים שעושים טוב למען האחרים בחברה שלנו. 


השאירו תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.